Instagram hirdetési kampány kezelés – Miért érdemes az Instagramon hirdetned?

Az Instagram a Facebook (Meta) tulajdonában lévő alapvetően képi tartalmakra fókuszáló közösségi platform. Több mint egymilliárd aktív felhasználóval rendelkezik világszerte, ami napról napra növekszik.

Az Instagram hirdetés egy olyan online marketing eszköz, melyen keresztül hatékonyan érheted el célközönséged és növelheted vállalkozásod, márkád ismertségét.
Különösen népszerű a fiatalabb korosztály körében, így ha őket szeretnél megszólítani, ideális választás lehet a számodra.

Hívj most Ajánlatkérés

Az Instagramon a képek és a videók vannak fő fókuszban, ami lehetőséget biztosít, hogy figyelemfelkeltő, kreatív hirdetéseket jeleníts meg célcsoportod számára.

Célozhatóság szempontjából kiváló, mivel demográfiai, földrajzi, viselkedési és érdeklődési kör szerint is lehet szűrni a hirdetések beállítása során.
Fontos kiemelni, hogy mivel a Facebook tulajdonában van, és rengeteg felhasználó van jelen mindkét platformon. A rendszer összekapcsolja a Facebookon megszerzett információkat, ezért a hirdetések célzása még pontosabb.

A hirdetésekhez cselekvésre ösztönző (Call To Action) gombok állíthatók be, melyek segítik a konverziók elérését.

A közvetlen Instagram hirdetések mellett, lehetőség van influencer marketingre is, így hatalmas követőszámmal és eléréssel rendelkező felhasználókkal tudsz megegyezni, hogy tegyenek ki szponzorált bejegyzéseket, sztorikat, így vállalkozásod oly módon tud eljutni a célközönségedhez, hogy az nem váltja ki a hagyományos hirdetési formákkal szemben esetlegesen felmerülő ellenérzéseket a felhasználókban.

Az Instragram hirdetésekkel elért eredmények pontosan mérhetőek. Ehhez teljes körű analítikai adatokat biztosít a rendszer, így az eredmények alapján folyamatosan optimalizálhatók a célzási és költségkeret beállítások.

Milyen célcsoport érhető el leghatékonyabban az Instragram hirdetésekkel?

Ahogy említettük, leginkább a fiatalabb és a fiatal felnőtt (millenáris generáció) szólítható meg hatékonyan a platformon keresztül.

Az Instagram képközpontú közösségi portál, így azok az iparágak hirdethetők legnagyobb hatékonysággal ahol figyelemfelkeltő vizuális megjelenítés előnyei kiaknázhatók. (például, utazás, divat, ételek, órák, ékszerek, egészséges életmód, szépségápolás, fitness, otthoni dekoráció – lakberendezés)

Területi célzás szerint szűrhető a hirdetések közönsége, így ha a termékeid vagy szolgáltatásod régióhoz kötött, könnyen körülhatárolható, hogy kiknek jelenjen meg a hirdetésed.

Az érdeklődési kör és demográfiai célzások megadásával könnyen megtalálhatod a számodra érdekes célközönséget.

Instagramon elérhető hirdetés típusok

A számodra ideális célközönség megszólításához többféle hirdetés típus közül választhatsz, melyek közül az alábbiak a legnépszerűbbek:

  • Kép alapú hirdetések: ez az alapértelmezett hirdetési forma, melyhez megadható rövid leírás, Call To Action gomb, illetve a hirdetést feladó Instagram profil neve és képe
  • Videó alapú hirdetések: melyek 15-30 másodperc terjedelmű „Reels” azaz rövid, vagy akár 60 másodperces videók lehetnek, melyekhez megadható rövid leírás, Call To Action gomb, illetve a hirdetést feladó Instagram profil neve és képe
  • Carousel, azaz galéria hirdetések: melyek max 10 képből / videóból álló lapozható hirdetések, melyekhez megadható rövid leírás, Call To Action gomb, illetve a hirdetést feladó Instagram profil neve és képe
  • Történet (stories) hirdetések: Az Instagram történet hirdetések teljes képernyős formátumban jelennek meg a felhasználók történeteiben kép vagy rövid videó formájában, melyek automatikusan elindulnak az adott felhasználó törtenétének megtekintése közben.
  • Instagram shopping hirdetések: melyek közvetlenül a meghirdetett terméked webshop aloldalára irányítják a látogatókat, így a kattintásokból közvetlenül vásárlások konvertálhatók

Ezek a hirdetéstípusok lehetővé teszik, hogy célzottan, figyelemfelketően és hatékonyan juttasd el üzeneted, terméked, szolgáltatásod a potenciális célcsoportod felé.

Milyen költségkerettel érdemes hirdetned az Instagramon?

A hirdetésre fordítandó költségkeret nagyságrendjét befolyásolja az adott szegmensben jelenlévő piaci verseny. Illetve a kitűzött céljaid és az általad megjeleníteni kívánt hirdetési formák.
Ha egy kisvállalkozás márkaépítése a cél, alacsonyabb, már havi szinten kb 100 000 Ft-os költségkerettel is érdemes elindulnod, de ha konkrét vásárlókat szeretnél szerezni, magas konkurenciájú piacon, mindenképpen több hirdetési keretetet kell befektetned.
A hirdetési típusokon belül, például a csak képes hirdetések olcsóbbak mint ha videó hirdetétéseket szeretnél megjeleníteni.

Hívj most Ajánlatkérés

Miért bízd ránk Instagram hirdetéseid kezelését?

  • Szakértelem és tapasztalat: közel 20 éve foglalkozunk online marketinggel. A megszerzett tapasztalatunk és szakértelmünk által hirdetési kampányaid elérik a kitűzött céljaid. Ismerjük az Instagram platform működését, a legfrissebb trendeket, legjobb gyakorlatokat.
  • Célzott hirdetési stratégia kidolgozása: Segítünk kidolgozni a célcsoportod eléréséhez szükséges célzott hirdetési stratégiát az Instagramon.
  • Hirdetések kreatív létrehozása: Legyen az szöveg, kép, grafika, megírjuk, megtervezzük a leginkább figyelemfelkeltő és kreatív hirdetéseket.
  • Hirdetések optimalizálása és elemzése: Folyamatosan elemezzük az analitikai adatokat és a konverziók maximalizálása valamint a költségkeret leghatékonyabb felhasználása érdekében optimalizáljuk a beállításokat. Szükség szerint javaslatokat teszünk a kampánybeállítások módosítására.
  • Időt takarítunk meg a számodra: Az Instagram hirdetések kezelése aprólékos munka, sok időt vesz igénybe, ezt az időt takarítsd meg azzal, hogy ránk bízod a feladatot.
  • Online marketing stratégia tervezés: Nemcsak egy-egy kampány kezelését bízhatod ránk, igény szerint kidolgozzuk vállalkozásod teljes online marketing stratégiáját, hogy maximalizálhasd online jelenléted eredményeit.

Akik már megtiszteltek minket bizalmukkal:

Ha szeretnél egy alapos költségbecslést, vedd fel velünk a kapcsolatot. Az igényeid pontosítását követően fel tudjuk mérni, milyen költségkerettel érdemes megjelenned az Instagram felületén.

Hívj most Ajánlatkérés