Linkedin hirdetési kampány kezelés – A Facebook mellett érdemes megfontolni más közösségi média platformokon való hirdetési lehetőséget is.

A Linkedin világ szinten a legnagyobb szakmai közösségi portál, melyre leginkább álláskeresés és szakmai kapcsolatépítés miatt regisztrálnak a felhasználók.

Csak Magyarországon közel egymillió aktív felhasználóval rendelkezik a platform.
A Linkedinen leginkább B2B, magasan képzett üzleti felhasználókat, döntéshozókat, cégvezetőket szólíthatunk meg.
Ha a szolgáltatási köröd, termékeid, nekik szól, a Linkedinen mindenképpen érdemes hirdetned.

A Linkedinen a demográfiai célzás mellett számos egyéb szűrési lehetőség is biztosított, pl.: végzettség, iparág, munkatapasztalat, pozíció, kompetenciák.
Leginkább márkaépítésben és új munkatársak szerzésében érhetünk el vele sikereket.

Hívj most Ajánlatkérés

A Linkedinen az alábbi hirdetéstípusok közül választhatunk:

  • Szöveges hirdetés melyhez kép tölthető fel, ez az oldalsávban jelenik meg
  • Kiemelt tartalomként megjelenő hirdetés, mely a felhasználók üzenőfalán jelenik meg a hirfolyamban. Ez lehet kép, bejegyzés, szöveg, link
  • Beérkezett levelek közötti megjelenés, melynek révén a felhasználók beérkező levelei között formailag úgy jelenik meg a hirdetés mint egy levél.

A Linkedin hirdetések díjazása licit alapú, illetve a rendszer a hirdetés célzása alapján kattintásonként vagy 1000 megjelenésenként minimum 2 eurós licitet határoz meg, de gyakran előfordulnak 6 – 7 eurós árak is kattintásonként / 1000 megjelenésenként.
Ha nagy a verseny az iparágban amiben te is hirdetsz és konkurenseid sokat költenek, neked is magasabb költségkeretet kell alkalmaznod, hogy kitűnj.
Érdemes automatizált licitálási stratégiát alkalmazni, hogy a legtöbbet hozhassunk ki költségkeretünkből.

További előny, ha hirdetésünkre kedvelések érkeznek, mivel ez növelheti az organikus elérést is.
Linkedinen hirdetni nem olcsó, de cserébe hatékonyan célozható és minőségi ügyfélkör szólítható meg. Ha B2B célcsoportnak kívánsz hirdetni, mindenképpen érdemes kampányt indítani. Akkor hozhatjuk ki belőle a maximumot, ha célközönségünket jól be tudjuk határolni és magasabb költségkeretet tudunk rászánni a termékünk vagy a szolgáltatásunk jellegéből adódóan.

Miért bízd ránk Linekdin hirdetéseid kezelését?

  • Szakértelem és tapasztalat: Közel 20 éve foglalkozunk online marketinggel, a megszerzett tapasztalatunk és szakértelmünk által Linkedin hirdetési kampányaid elérik a kitűzött céljaid. Ismerjük a Linkedin platform működését, a legfrissebb trendeket, legjobb gyakorlatokat.
  • Célzott hirdetési stratégia kidolgozása: Segítünk kidolgozni a célcsoportod eléréséhez szükséges célzott hirdetési stratégiát a Linkedinen.
  • Hirdetések kreatív létrehozása: Legyen az szöveg, kép, grafika, megírjuk, megtervezzük a leginkább figyelemfelkeltő és lényegretörő hirdetéseket.
  • Hirdetések optimalizálása és elemzése: Folyamatosan elemezzük az analitikai adatokat és a konverziók maximalizálása valamint a költségkeret leghatékonyabb felhasználása érdekében optimalizáljuk a beállításokat, szükség szerint javaslatokat teszünk a kampánybeállítások módosítására.
  • Időt takarítunk meg a számodra: A Linkedin hirdetések kezelése aprólékos munka, sok időt vesz igénybe, ezt az időt takarítsd meg azzal, hogy ránk bízod a feladatot.
  • Online marketing stratégia tervezés: Nem csak egy-egy kampány kezelését bízhatod ránk, igény szerint kidolgozzuk vállalkozásod teljes online marketing stratégiáját, hogy maximalizálhasd online jelenléted eredményességét.

Akik már megtiszteltek minket bizalmukkal:

Ha mindezt szeretnéd egy nagy szakértelemmel rendelkező profi csapatra bízni, vedd fel velünk a kapcsolatot

Hívj most Ajánlatkérés