Blog

Mobil applikáció fejlesztés – natív vagy cross platform megoldást válassz?

Mobil applikáció fejlesztés – natív vagy cross platform megoldást válassz? Mobil alkalmazás fejlesztés: Natív vagy cross-platform? Mobil app tervezésekor felmerül a technológia választás kérdése. Mind a natív, mind a cross-platform megoldásoknak megvannak a saját előnyei és hátrányai, mindig az adott ügyfél igények és célok alapján... Tovább olvasom

PWA megoldások a webfejlesztésben: Mobilalkalmazás élmény a böngészőben

A Progressive Web App (PWA) egy olyan webfejlesztési technológia, amely a mobilalkalmazásokhoz hasonló felhasználói élményt nyújt a böngészőben. Ötvözi a weboldalak és a natív mobilalkalmazások előnyeit és funkcióit, így a felhasználók számára gyorsabb, megbízhatóbb és magával ragadóbb élményt biztosít. A PWA a jövő webfejlesztési technológiája. Ha szeretnéd, hogy... Tovább olvasom

Hogyan alkalmazhatod a legfrissebb webfejlesztési vívmányokat vállalkozásod sikerének növelésében?

A webfejlesztés területén folyamatosak a változások. Az új technológiák számos lehetőséget kínálnak a cégek számára online megjelenésük hatékonyságának növeléséhez. Összegyűjtöttünk néhány javaslatot melyekkel sikeresebbé válhat vállalkozásod online jelenléte: Mesterséges intelligencia megoldások integrálása Személyre szabott felhasználói élmény: Például a mesterséges intelligencia eszközök weboldaladba való integrálásával a rendszer... Tovább olvasom

A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) irányelvek 2024-ben

A Google keresőoptimalizálási (SEO) irányelvei és az algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek. Azonban 2024-ben is van néhány kulcsfontosságú irányelv, amelyeket követni kell ahhoz, hogy weboldalad előre kerüljön a Google találati listáján a tevékenységedhez kapcsolódó kulcsszavakra. 1. Minőségi, releváns szakmai tartalom A legfontosabb keresőoptimalizálási szempont továbbra is... Tovább olvasom

Hogyan integrálható weboldalad külső rendszerekkel API integráció által?

Ha növelnéd weboldalad, webáruházad felhasználói élményét, szeretnéd ha webshopod automatizáltan működne vagy szeretnél weboldaladon automatikusan frissülő információkat, külső adatbázis lekérések által, van rá megoldásunk. Weboldalad API (Application Programming Interface) integráció által kommunikálhat, cserélhet adatokat külső rendszerekkel. Az API integrációval kapcsolatos legfontosabb a megfelelő tervezés, a... Tovább olvasom

Hogyan csökkenthető weboldaladon a látogatók visszapattanási aránya? (bounce rate)

A weboldal visszapattanási arányának (bounce rate) csökkentése többféle módon lehetséges, melyekkel növelhető a felhasználói élmény és az oldal hatékonysága. Ha új weboldal készítésével bízol meg minket és a jelenlegi weboldaladra be van ágyazva Google Analytics mérőkód, nagy segítség ha kaphatunk hozzáférést az eredményekhez mert így... Tovább olvasom

Potenciális ügyfelek megszólítása felsőfokon

A potenciális ügyfelek megszólítása weboldalakon keresztül komplex és több lépcsős folyamat. Magában foglalja az érdeklődők megszólítását (Google keresőben és egyéb felületeken), a weboldalra irányítását és a weboldal látogatói útvonalának tökéletesítését, hogy a látogatók a lehető legrövidebb idő alatt megtalálják a számukra érdekes információt és felvehessék veled... Tovább olvasom

Miért szükséges az SSL tanúsítvány egy weboldal működéséhez

Az SSL (Secure Sockets Layer) tanúsítvány szükséges a weboldalak számára a biztonságos és titkosított adatkapcsolat biztosításához. Alapvető fontosságú az SSL tanúsítvány, mivel ennek hiányában a böngészőben az jelenik meg, hogy a weboldal nem biztonságos és ezért a legtöbb látogató meg sem nyitja. Összeírtuk a tanúsítvány... Tovább olvasom

Hogyan hat a Google keresőalgoritmus változása weboldalad pozíciójára

A Google folyamatosan frissíti, változtatja keresőalgoritmusát a felhasználók számára nyújtott keresési eredmények relevanciájának és minőségének javítása érdekében. Ezek az algoritmus frissítések befolyásolhatják a weboldalak rangsorát a keresési eredményekben. A Google keresőalgoritmus változása számos tényezőtől függ, és általában a következő szempontokra összpontosít, melyeket weboldal tulajdonosként érdemes... Tovább olvasom

Minden amit a dropshipping webáruház modellről tudni kell

A dropshipping egy olyan e-kereskedelmi modell, amelyben a kereskedő nem tartja készletben a termékeket, hanem a termékeket közvetlenül a beszállítótól rendeli meg, amikor egy vásárló megrendelést ad le. A beszállító pedig közvetlenül szállítja ki a termékeket a vásárlónak. A dropshipping egy rugalmas modell lehet, de... Tovább olvasom