Blog

A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) irányelvek 2024-ben

A Google keresőoptimalizálási (SEO) irányelvei és az algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek. Azonban 2024-ben is van néhány kulcsfontosságú irányelv, amelyeket követni kell ahhoz, hogy weboldalad előre kerüljön a Google találati listáján a tevékenységedhez kapcsolódó kulcsszavakra. 1. Minőségi, releváns szakmai tartalom A legfontosabb keresőoptimalizálási szempont továbbra is... Tovább olvasom

Hogyan integrálható weboldalad, webáruházad külső rendszerekkel API integráció által?

Ha növelnéd weboldalad, webáruházad felhasználói élményét, szeretnéd ha webshopod automatizáltan működne vagy szeretnél weboldaladon automatikusan frissülő információkat, külső adatbázis lekérések által, van rá megoldásunk. Weboldalad API (Application Programming Interface) integráció által kommunikálhat, cserélhet adatokat külső rendszerekkel. Az API integrációval kapcsolatos legfontosabb a megfelelő tervezés, a... Tovább olvasom

Hogyan csökkenthető weboldaladon a látogatók visszapattanási aránya? (bounce rate)

A weboldal visszapattanási arányának (bounce rate) csökkentése többféle módon lehetséges, melyekkel növelhető a felhasználói élmény és az oldal hatékonysága. Ha új weboldal készítésével bízol meg minket és a jelenlegi weboldaladra be van ágyazva Google Analytics mérőkód, nagy segítség ha kaphatunk hozzáférést az eredményekhez mert így... Tovább olvasom

Potenciális ügyfelek megszólítása felsőfokon

A potenciális ügyfelek megszólítása weboldalakon keresztül komplex és több lépcsős folyamat. Magában foglalja az érdeklődők megszólítását (Google keresőben és egyéb felületeken), a weboldalra irányítását és a weboldal látogatói útvonalának tökéletesítését, hogy a látogatók a lehető legrövidebb idő alatt megtalálják a számukra érdekes információt és felvehessék veled... Tovább olvasom

Miért szükséges az SSL tanúsítvány egy weboldal működéséhez

Az SSL (Secure Sockets Layer) tanúsítvány szükséges a weboldalak számára a biztonságos és titkosított adatkapcsolat biztosításához. Alapvető fontosságú az SSL tanúsítvány, mivel ennek hiányában a böngészőben az jelenik meg, hogy a weboldal nem biztonságos és ezért a legtöbb látogató meg sem nyitja. Összeírtuk a tanúsítvány... Tovább olvasom

Hogyan hat a Google keresőalgoritmus változása weboldalad pozíciójára

A Google folyamatosan frissíti, változtatja keresőalgoritmusát a felhasználók számára nyújtott keresési eredmények relevanciájának és minőségének javítása érdekében. Ezek az algoritmus frissítések befolyásolhatják a weboldalak rangsorát a keresési eredményekben. A Google keresőalgoritmus változása számos tényezőtől függ, és általában a következő szempontokra összpontosít, melyeket weboldal tulajdonosként érdemes... Tovább olvasom

Minden amit a dropshipping webáruház modellről tudni kell

A dropshipping egy olyan e-kereskedelmi modell, amelyben a kereskedő nem tartja készletben a termékeket, hanem a termékeket közvetlenül a beszállítótól rendeli meg, amikor egy vásárló megrendelést ad le. A beszállító pedig közvetlenül szállítja ki a termékeket a vásárlónak. A dropshipping egy rugalmas modell lehet, de... Tovább olvasom

A legfontosabb ux irányelvek a weboldalak felhasználói felületeinek megtervezése során

A weboldalak felhasználói felületeinek (UI) és élményeinek (UX) tervezése során számos fontos irányelvet kell figyelembe venni annak érdekében, hogy a weboldal hatékony, használható és vonzó legyen a látogatók számára. A legfontosabb az, hogy a tervezés során a felhasználók igényeit és kényelmét helyezzük előtérbe. Íme néhány... Tovább olvasom

Hogyan szólítsd meg weboldaladdal, webáruházaddal a Z generáció tagjait?

A Z generáció tagjainak megszólítása a honlapodon, webáruházadon kulcsfontosságú, mivel ez a generáció egyedi igényekkel és preferenciákkal rendelkezik. A Z generáció, avagy a Zoomerek az Y generációt követő és az alfa generációt megelőző demográfiai csoport. A generációt többnyire 1995-től és 2009-ig számolják. Összeírtunk néhány tippet,... Tovább olvasom

Mi a web 3.0 és hogyan kapcsolódik egy átlag weboldalhoz, webáruházhoz?

A web 3.0 egy olyan kifejezés, amely a web fejlődésének következő stádiumára utal, és gyakran az internet és a webes tartalom jövőjét jelenti. Egy „átlag weboldalhoz” vagy webáruházhoz való kapcsolódását illetően a web 3.0 számos újítást és lehetőséget hozhat magával. Az internet története során három... Tovább olvasom