A jelenlegi gazdasági és energia válság, valamint az ukrajnai háború hatásait mindenki megérzi, ez alól a webáruházak, e-kereskedelmi szereplők sem kivételek. Az ellátási láncok sok helyen akadoznak, az egyre romló forint / euró árfolyam és a megnövekedett rezsi és üzemanyag árak miatt a termékek bekerülési... Tovább olvasom
Blog
A jelenlegi gazdasági és energia válság, valamint az ukrajnai háború hatásai a webáruházakra
Ne csak az ár alapján válaszd ki a webfejlesztő csapatot
Egy weboldal elkészítésének költségét alapvetően annak összetettsége és funkciói határozzák meg. Az ár néhány százezer forinttól, komplex egyedi rendszerek esetén akár több tíz vagy százmillió forintig is terjedhet. Amikor árajánlatot kérsz, pontosan mondd el mire van szükséged, mik az elképzeléseid és céljaid a honlappal, hogy... Tovább olvasom
Megfelelő domain név kiválasztása
Mielőtt weboldal készítésbe kezdesz, szükséged van egy megfelelő domain névre. A domain név kiválasztása jelentősen befolyásolja weboldalad sikereit. Cikkünkben összegyűjtöttünk néhány szempontot, melyet érdemes figyelembe venned a domain név kiválasztása során. Összefoglalva, egy jó domain név lehetőleg rövid, jól érthető és könnyen megjegyezhető. Ez a... Tovább olvasom
Beérkezett webfejlesztési árajánlatok mérlegelése – hogyan lesz az olcsóbb végül drágább
Minden weboldal készítési árajánlatkérés során a legjobb ár-érték arányú ajánlat megtalálása a cél. Sok érdeklődő viszont még mindig csak az ár alapján hozza meg döntését. Általában a legolcsóbb és a legdrágább árajánlatok egyből kiszórásra kerülnek és a középmezőnnyel megy tovább az értékelés. Viszont ahhoz, hogy... Tovább olvasom
Hogyan segítheti weboldalad sikereit egy jól átgondolt felhasználói felület
Hogyan segítheti weboldalad sikereit egy jól átgondolt felhasználói felület Legyen szó egy egyszerű cégbemutató weboldalról, komplex portálról vagy webáruházról, a sikert nagyban meghatározza a jól átgondolt, felhasználóbarát felhasználói felület kialakítás. Az adott weboldal megnyitását követően a látogatók átlagosan 2-8 másodperc alatt eldöntik, hogy maradnak-e a... Tovább olvasom
Tipikus hibák melyeken elcsúszhat weboldal készítési projekted
Tipikus hibák melyeken elcsúszhat weboldal készítési projekted – Egy weboldal elkészüléséig számos buktató merülhet fel, mely veszélyezteti a weboldal sikeres megvalósítását. Összegyűjtöttünk néhány fontos tényezőt melyet érdemes figyelembe venni. -Megrendelői igények megfogalmazása az árajánlatkérés előtt: Legelső lépésként, mielőtt felveszed a kapcsolatot webfejlesztő cégekkel, fontos, hogy... Tovább olvasom
Hogyan érinti a világjárvány a webáruházakat, a jelenlegi helyzetben webáruház tulajdonosként miként tehetünk szert jelentős piaci előnyre versenytársainkkal szemben?
Hogyan érinti a világjárvány a webáruházakat, a jelenlegi helyzetben webáruház tulajdonosként miként tehetünk szert jelentős piaci előnyre versenytársainkkal szemben? A jelenlegi Covid járvány miatt kialakult helyzet jelentős változásokat és nehézségeket idézett elő a hagyományos kereskedelemben. A fizetőképes vásárlóközönség csökkent, az egyes korlátozási időszakok alatt sokszor... Tovább olvasom
Hogyan válaszd ki a céljaidnak megfelelő megoldást webáruház indításakor
Hogyan válaszd ki a céljaidnak megfelelő megoldást webáruház indításakor Ha webáruház indítását tervezed mindenképpen a céljaidnak és lehetőségeidnek leginkább megfelelő megoldást kell választanod. A webáruház motoroknak alapvetően két típusa van, a nyílt forráskódú (pl.: WordPress alapú WooCommerce) és az egyedi fejlesztés. Mind két megoldásban nagy... Tovább olvasom
A tartalom írás szerepe a weboldalak sikerében
Ahhoz, hogy weboldalad sikeres legyen, a felhasználói élmény fókuszú ergonómikus kialakítás mellett kulcsfontosságú a megfelelő tartalom megalkotása is. A SEO / szakmai szövegírás nélkülözhetetlen egy professzionális weboldalnak. A weboldal tervezési szakaszában a Megrendelővel együtt gondolkodva, a felhasználói élményt és a Megrendelő által kitűzött célokat fókuszba... Tovább olvasom
Érdemes-e még webáruházat indítani és belépni az e-kereskedelembe?
A kérdés felvetésre egyértelműen igen a válasz, látva, hogy évről-évre növekedik az online vásárlások száma. 2019-ben a hazai webáruházak forgalma elérte a közel 800 milliárd forintot, amely közel 17%-kal magasabb a 2018-as forgalomnál. A 2020-as eredmények részben a koronavírus járvány miatt még magasabbak, nagyságrendileg év... Tovább olvasom