Hogyan érinti a világjárvány a webáruházakat, a jelenlegi helyzetben webáruház tulajdonosként miként tehetünk szert jelentős piaci előnyre versenytársainkkal szemben? A jelenlegi Covid járvány miatt kialakult helyzet jelentős változásokat és nehézségeket idézett elő a hagyományos kereskedelemben. A fizetőképes vásárlóközönség csökkent, az egyes korlátozási időszakok alatt sokszor... Tovább olvasom
Blog
Hogyan érinti a világjárvány a webáruházakat, a jelenlegi helyzetben webáruház tulajdonosként miként tehetünk szert jelentős piaci előnyre versenytársainkkal szemben?
Hogyan válaszd ki a céljaidnak megfelelő megoldást webáruház indításakor
Hogyan válaszd ki a céljaidnak megfelelő megoldást webáruház indításakor Ha webáruház indítását tervezed mindenképpen a céljaidnak és lehetőségeidnek leginkább megfelelő megoldást kell választanod. A webáruház motoroknak alapvetően két típusa van, a nyílt forráskódú (pl.: WordPress alapú WooCommerce) és az egyedi fejlesztés. Mind két megoldásban nagy... Tovább olvasom
A tartalom írás szerepe a weboldalak sikerében
Ahhoz, hogy weboldalad sikeres legyen, a felhasználói élmény fókuszú ergonómikus kialakítás mellett kulcsfontosságú a megfelelő tartalom megalkotása is. A SEO / szakmai szövegírás nélkülözhetetlen egy professzionális weboldalnak. A weboldal tervezési szakaszában a Megrendelővel együtt gondolkodva, a felhasználói élményt és a Megrendelő által kitűzött célokat fókuszba... Tovább olvasom
Érdemes-e még webáruházat indítani és belépni az e-kereskedelembe?
A kérdés felvetésre egyértelműen igen a válasz, látva, hogy évről-évre növekedik az online vásárlások száma. 2019-ben a hazai webáruházak forgalma elérte a közel 800 milliárd forintot, amely közel 17%-kal magasabb a 2018-as forgalomnál. A 2020-as eredmények részben a koronavírus járvány miatt még magasabbak, nagyságrendileg év... Tovább olvasom
Milyen egy valóban hatékony weboldal? Hogyan találnak rá a felhasználók a szolgáltatókra és mi alapján döntenek?
Milyen egy valóban hatékony weboldal? Hogyan találnak rá a felhasználók a szolgáltatókra és mi alapján döntenek? – A Telekom megbízásból végzett felhasználói kutatás alátámasztja amit már eddig is tudtunk. A kutatás 5 legfontosabb megállapítása számodra is hasznos lehet: 1.A szórólapok és újságok helyett az interneten... Tovább olvasom
A rendszerterv és a specifikáció fontossága a webfejlesztési projekteknél
Sok ügyfélben felmerül a kérdés, hogy miért szükséges a rendszerterv és a specifikáció írási munkaszakasz az összetett webfejlesztési projektnél, lehetne-e, hogy ezt a lépést kihagyjuk, és ezzel rövidítsük le a vállalási határidőt, illetve csökkentsük a költségeket. Iparági statisztikák szerint a web és szoftverfejlesztési projektek 84%-ban... Tovább olvasom
Webdesign trendek 2020 – 2021
Minden weboldal tulajdonos törekszik arra, hogy weboldala kövesse a legújabb webdesign trendeket de mielőtt a webdesign-ert ellátjuk az egyes trendeket megjósló cikkekből merített ötletekből, mindig érdemes mérlegelni, hogy a weboldal célcsoportjának megszólítását és a konverziók elérését segítik-e az aktuális trendi design elemek, illetve hogyan illeszkednek... Tovább olvasom
Miért bízzuk profira? III. – avagy, ki lesz a webfejlesztő!
Cikksorozatunk témája a webfejlesztés, és az ahhoz kapcsolódó hasznos tudnivalók. Így a harmadik – és egyelőre befejező – részben arról gondolkozunk, hogyan érdemes webfejlesztőt választani. Milyen területek, tulajdonságok segíthetnek a tisztánlátásban egy cég esetében és milyen tippeket érdemes megfogadni döntés előtt. Ha eléggé odafigyelünk, már... Tovább olvasom
Miért bízzuk profira a webfejlesztést? II. – avagy kell egy csapat!
Milyen érvek szólnak amellett, hogy profi csapattal készíttessük el weboldalunkat, webáruházunkat, online kommunikációnkat? Háromrészes anyagunk második bejegyzésében bemutatjuk, hogy milyen csapatra van szükségünk, ha profi eredményt, hatékony webfejlesztést szeretnénk elérni! Kell egy csapat? Tényleg számos szakember együttműködésének a végeredménye egy hatékony weboldal, webfejlesztés? Lássuk, milyen... Tovább olvasom
Miért bízzuk profira a webfejlesztést? I. rész
Milyen érvek szólnak amellett, hogy profi csapattal készíttessük el weboldalunkat, webáruházunkat, online kommunikációnkat? Háromrészes anyagunk első bejegyzésében azokat az üzleti érveket foglaltuk össze, amelyek alátámasztják, hogy mégis csak érdemesebb profi céghez fordulnunk webfejlesztési igényünkkel, és nem az „olcsóság” a legelső szempont. 1. Megbízhatóság, stabilitás... Tovább olvasom