Blog

Adwords, a költséghatékony hirdető rendszer

Elkészült céged oldala és már csak a vevőket várja, de hogyan is tudunk hatékonyan látogatottságot produkálni? Természetesen reklámmal, de az se mindegy, hogy mennyiért és hol? Óvatosan kell megválasztani, hogy milyen szolgáltatást veszünk igénybe reklámunk közzétételére. A két legfontosabb dolog, amit ilyenkor figyelembe kell vennünk,... Tovább olvasom

Szín választás weboldaladhoz

Nem tudsz dönteni, hogy milyen legyen weboldalad színvilága? Mégis mely színek illenek össze? Muszáj válaszolni ezekre a kérdésekre, hiszen nem mindegy, hogy milyen színekkel jelennek meg online bejegyzéseink. Nem is beszélve a színek különböző hatásairól. A colourlovers.com csapata, újabbnál újabb szín palettákat és mintákat tár... Tovább olvasom

Oldalad látogatottsága Alexa segítségével

Az Alexa helyezés vizsgáló egy jó szolgáltatás, amely segítségével lemérhetjük, hogy mennyi forgalom zajlik le az oldalunkon. Különösen akkor tud hasznos lenni ez, ha tesztelni szeretnék egy-egy SEO próbálkozásunk eredményét. A helyezés vizsgáló az Alexa Toolbar-t telepített felhasználók böngészési szokásai alapján készít méréseket. Mit biztosít... Tovább olvasom

Hova koncentrálódik tekintetünk internetezés közben?

Az Eyetrackshop szolgáltatás segítségével könnyedén megfigyelheted, hogy látogatóid figyelme hova koncentrálódik. Ez a szoftver analizálja a látogatók tekintetét és egy hőtérképet készít arról, szemben a múlt béli igazán költséges tanulmánykészítésekkel és spekulációkkal.  A módszer segítségével megbizonyosodhatsz, hogy az oldalad mely részére összpontosul ügyfeleid tekintete. Így... Tovább olvasom

Webanalitika – Google Analytics bemutatása

Szeretném bemutatni a Google cég ingyenes webanalitikai szoftverét a Google Analytics-et. Ingyenessége ellenére az egyik legkeresettebb ilyen típusú szoftver. A világ legnépszerűbb oldalainak 60% használja. Egyszerűen elindítható, de tudni kell használni! Egy szimpla „mérőkód” elhelyezésével, már használhatjuk is a szolgáltatás alapvető funkcióit. Viszont, ahhoz hogy... Tovább olvasom

Vírus Marketing – Quicksilver

A vírus marketing egy online kommunikációs forma. Segítségével egy rövid üzenetet juttathatunk el a fogyasztókhoz. Ez az üzenet nem más, mint valamilyen szolgáltatás vagy értékes termék. E jelenség a gerillamarketinghez tartozó húzó ágazat, mely hatékonyan teremt kommunikációs feltételeket az internetes társadalom felé. A marketingkommunikációnak ez... Tovább olvasom

Tartalom marketing

Tartalom marketing szerepe az online világban. Manapság fontos, hogy a weboldalunkon megjelent tartalmat igényes és megfelelő állapotban és formában tegyük közzé. Számos kritériumnak kell megfelelnünk, a szöveg elkészítése során, hiszen egy profi szöveg a legolcsóbb módja cégünk reklámozásának, és ha ebben jók vagyunk, akkor akár... Tovább olvasom

Weboldal készítés – A4-es technika

AA weboldal készítés világa nem is olyan egyszerű mint az elsőre sokan gondolnák. Aki nem először készít weboldalt biztosan szembesült már azzal a hibával, hogy az oldal egy bizonyos része vagy akár az egész felépítése nem megfelelő még, ha azt a megrendelő elképzelése szerint is... Tovább olvasom

Weboldal bővítmények

Bele vágtál a weboldalkészítésbe?! Álljunk csak meg! Mielőtt bármit is terveznél vagy megvalósítanál, nézzük meg oldalunk vázát, ami esetünkben wordpress lesz! Verzióktól függetlenül mindenképpen megfontolandó néhány ingyenesen beépíthető szolgáltatás vagy bővítmény. A továbbiakban szeretnék felsorolni párat, amely segítheti cégünk munkáját és dinamikusabbá teheti az egész... Tovább olvasom

Hogyan készíts egy ütős márkát magadnak?

Egy jó design vagy arculat kevés ahhoz, hogy a munka megtaláljon téged. Manapság nem elég, ha tudod, hogyan készíts el egy weboldalt. Egy kicsit a marketinghez is konyítanod kell, főleg ha szabadúszóként dolgozol. Egy jó márka szinte vonzza az ügyfeleket mielőtt még felvettük volna velük... Tovább olvasom