Portál fejlesztés
Ha hosszú és kemény útra indulsz a webes világban egy komplex rendszerrel, akkor a legfontosabb a profi előkészület és a folyamatos támogatás. Végig ott leszünk Veled az úton és az út előtt. Ránk számíthatsz!
Az online vállalkozások korában egyre gyakrabban jelennek meg hagyományos B2B és B2C folyamatok a weben. Az esetek nagy részében nem elég egy egyszerű weboldal a felhasználók gördülékeny kiszolgálására és ekkor jön be a képbe a komplex portál fejlesztés. Mi a Stilldesign-nál, a PHP alapú rendszereket preferáljuk, de nem ijedünk meg más technológiától sem.
- Hirdetési portálok
- Vállalatirányítási / ügyviteli rendszerekkel integrált weboldalak, webáruházak
(SAP rendszer, Microsoft Dynamics AX, Navision) - Hírportálok, információs portálok
- Közösségi portálok
- Ételrendelési, házhozszállítási rendszerek
- Társkereső oldalak
- Ügyfélmenedzsment rendszerek
- Belső kommunikációs csatornák (intranet)
- Crowdsourcing / crowdfunding portálok
- Egyedi webshop rendszerek
- Cégkereső, cégregiszter portálok
- …és minden ami egyedi webfejlesztés
PHP, MySQL, HTML 5, Javascript, SPA (single page application) CSS3, Full-responsive sitebuild (mobil and tablet)
Egyedileg fejlesztett modulokkal dolgozunk, ha tehetjük, nem használunk keretrendszereket!
- Felhasználó kezelés, többszintű jogosultságkezelés
- Hirdetés – és bannerkezelés
- CMS – content management system (tartalomkezelő rendszer)
- Rendelési, ajánlatkérés, számlázási modul
- SEO optimalizálási beállítások
- Hírlevélküldés, lista kezelés
- Statisztikai, riport modul
- Termék és szolgáltatás kezelő modul
- Egyszerű, komplex és térképes keresők
- Social media kapuk, integrációk
- Fotó és videó modulok
- Chat modulok
- Véleményezési, értékelése modulok
- PayPal
- PayU
- Banki integráció (OTP vagy CIB bank)
- Voxpay (köztes fizetési kapu)
- Manuális fizetés (csekk, átutalás, befizetés)
- Automata regisztráció, fiók aktiválás, jelszó kiküldés
- Automata hírlevél fel- és leiratkozás
- Automata hirdetésfeladás
- Automata termék – vagy szolgáltatásvásárlás, rendelés, ajánlatkérés
- Automata utánkövető (follow-up) e-mail, fizetési emlékeztető stb.
- Automata értesítések bizonyos eseményekkor (pl. kredit egyenleg csökkenés, új termék megjelenés)
- Automata fizetés és jóváírás
- Automata továbbítás a szállítónak, a könyvelőnek és még sorolhatnánk…
E-commerce weboldal, webáruház
Az e-kereskedelem és az online vásárlás évről évre rekordot dönt. Ha ez Neked nem elég, akkor csak figyeld nyugodtan hátradőlve ahogy lemaradsz. Imádjuk az automatizmusokat és a vásárlási folyamat egyszerűsítését!
Segítünk vállalkozásodnak, hogy megnyíljon az online piac! Standard webáruházak, multi-seller (ú.n. több kereskedős) és egyedi webshopok, online foglalási rendszerek, kuponos oldalak fejlesztésében és konfigurálásában állunk rendelkezésedre. Számunkra a két legfőbb szempont: egyszerű, felhasználóbarát kezelhetőség a vásárlónak és a kereskedőnek is és letisztult , igényes és vonzó design.
2012-ben 1,6 millióan vásároltak legalább egyszer online. A forgalom idén megközelíti a 177 milliárd forintot, ami mintegy 14 százalékos bővülés a tavalyi, 155 milliárdhoz képest. 2013-ban ezek a számok már most látszik, hogy ismét megdőlnek és még így fog ez menni jónéhány éven át…
Forrás: eNET
Azt, hogy ha kereskedelemmel foglalkozol és még nem vagy fenn a weben, akkor jobb, ha sietsz, mert egy hatalmas piactól esel el. A webáruház a jövő, a hagyományos boltok megszűnőben vannak, ha tetszik, ha nem. Nekünk abszolút tetszik és azon dolgozunk, hogy Neked is minél több profitot hozzon egy ilyen weboldal.
Vállalati CRM és back office
Szoftveres folyamattámogatás, lean szemléletben optimalizálás, CRM fejlesztés és integráció más rendszerekkel. Fejlesztőink szakértelme rendkívül széleskörű, keress meg minket bátran bármilyen vállalati szoftverfejlesztéssel egy ingyenes konzultációra.
Egy ügyfélmenedzsment rendszer (CRM rendszer) segítségével képes leszel rendkívül hatékonyan egyre több és egyre elégedettebb ügyfeleket megszerezni és megtartani. Aki egyszer bevezette a használatát, – a vélemények alapján – soha nem mondana le róla.
Kit segít egy jó CRM?
Segíti a saleses-ek munkáját, segíti az account managerek és projekt managerek munkáját, segíti a könyvelést és számlázást, segíti a követelésbehajtást és segíti a cégvezetést.
Mi a kulcsa egy jó CRM bevezetésnek?
1. Nagyon fontos a folyamatok pontos feltérképezése, illetve a kapcsolódások, függőségek azonosítása és ennek megfelelő konfigurációja. Ebben a csapatunk tanácsadással tud segítségedre lenni.
2. Nagyon fontos a megfelelő integráció a meglévő rendszerekkel, weboldaladdal, hírleveleddel stb. Ebben is sok tapasztalatunk van már mind új CRM fejlesztés, mind a piacon lévő előfizetéses rendszerekkel (pl. MiniCRM, ZohoCRM)
3. Megfelelő tréning és tájékoztatás a felhasználóknak. Teljeskörű szolgáltatásunk természetesen erre is kiterjed.
Egyedi webes megoldások
Minden amit nem találsz a fenti leírásban de web az ide tartozik az egyedi megoldások közé. Ha bármit nem találasz a fenti listábab, ne aggódj, valószínűleg tudunk segíteni vagy ajánlani valakit. Keress minket bátran extrémebbnél extrémebb igényekkel, imádjuk a kihívásokat :)
Keress minket bátran egyedi igényekkel. Bármi, ami böngészőben fut megvalósítható és mi imádjuk az extrém kihívásokat. Néhány speciális példa a teljesség igénye nélkül, amiben fejlesztőink rendelkeznek tapasztalattal:
webfejlesztés vállalatirányítási / ügyviteli rendszer integrációval, ( SAP rendszer, Microsoft Dynamics AX, Navision integráció) video chat készítés, társkereső oldal készítés, MLM rendszerek, webinárok, kuponos oldalak fejlesztése, belső kommunikációs csatornák, (intranet rendszerek), crowdfunding oldalak, crowdsourcing oldalak, Facebook-al integrált oldalak, oktatási intézményeket támogató rendszerek, CRM rendszerek…