A kapcsolatépítés 3 lépése
Régebben a kapcsolatok kiépítése sürgető probléma volt a cégek számára, hiszen ez az egyetlen dolog, amely a kereső motorok és oldalaink közötti átjáró vagy éppen kapocsként szolgál. Manapság egy új kapcsolat kiépítése, közösségi ismertségen, a cég online jelenlétén múlik. A legegyszerűbb folyamata hírnevünk növelésének az új kapcsolatok létrehozása és persze a régiek ápolása. Így nyerhetjük meg a hasonló témájú oldalak bizalmát, illetve hogy beszéljenek rólunk.
1, Lépés: keresés
Keresd fel a számodra lényeges oldalakat egy egyszerű Google kereséssel. Ezeket az oldalak lehetnek további vállalkozások, helyi-, vagy hasonló termékekkel foglalkozó cégek oldalai, akikkel közös a célpiacotok, de nem vagytok konkurens cégek.
A megfelelő kulcsszavak használatával könnyen kiszűrheted a számodra megfelelő oldalt. Fontos, hogy a Facebook is biztosít egy belső keresőt, mely segítségével nem csak a cég arculatát nézheted meg, de a róla alkotott véleményeket is.
Készíts listát a neked szimpatikus, „kapós” oldalakról!
2, Lépés: felkutatás
Most, hogy elkészült a listád a jó minőségű általad előnybe részesített oldalakról, el kell náluk érni, hogy beszéljenek rólad és tudatosan felfigyeljenek rád.
Néhány pontot feltétlenül tarts szem előtt:
- Légy eredeti! Meséld el a történeted, de ne legyél erőszakos, csak éreztesd velük az elhivatottságodat az iránt, amit csinálsz!
- Nem szabad egyből a közepébe vágni. Építs ki kapcsolatokat, ismerkedj! Nyerd meg magadnak az illetőt! Ritka az, hogy valaki önszántából lobbizna neked az első beszélgetés után.
Keress rá saját oldaladra, hogy megtaláld azokat, akik már beszéltek rólad esetleg véleményezték oldaladat, ez egy jó kiindulási pont. Ez után érdemes felnézni Twitterre is, ahol könnyedén megtalálod azokat az embereket, akik a te témakörödben érdekeltek, velük is érdemes minél jobb kapcsolatot kiépíteni.
3, Lépés: szinten tartás
Sose szabad megfeledkezni arról, hogy ezek az ismeretségek nem olyanok, hogy ha egyszer megszerzi az ember, akkor az örökre meg is marad. Pontosan úgy, mint barátainkkal, üzleti kötődéseinkkel is tartanunk kell a kapcsolatot. Ne feledd, hogy az ebbe beleölt idő kamatostul megtérül a későbbiekben! Helyezz el az oldaladon egy lehetőséget hírlevél feliratkozásra. A hírlevél az egyik legjobb módja a kapcsolattartásra. A segítségével közölhetsz híreket, akciókat, jövőbeli terveket. Egy emberre alapozva akár egy egész kapcsolatrendszert kiépíthetsz, hiszen ha őt megnyered,akkor a vele legszorosabb kapcsolatokat is és így tovább és így tovább.
forrás: raventools.com
Régebben a kapcsolatok kiépítése sürgető probléma volt a cégek számára, hiszen ez az egyetlen dolog, amely a kereső motorok és oldalaink közötti átjáró vagy éppen kapocsként szolgál. Manapság egy új kapcsolat kiépítése, közösségi ismertségen, a cég online jelenlétén múlik. A legegyszerűbb folyamata hírnevünk növelésének az új kapcsolatok létrehozása és persze a régiek ápolása. Így nyerhetjük meg a hasonló témájú oldalak bizalmát, illetve hogy beszéljenek rólunk.
1, Lépés: keresés
Keresd fel a számodra lényeges oldalakat egy egyszerű Google kereséssel. Ezeket az oldalak lehetnek további vállalkozások, helyi-, vagy hasonló termékekkel foglalkozó cégek oldalai, akikkel közös a célpiacotok, de nem vagytok konkurens cégek.
A megfelelő kulcsszavak használatával könnyen kiszűrheted a számodra megfelelő oldalt. Fontos, hogy a Facebook is biztosít egy belső keresőt, mely segítségével nem csak a cég arculatát nézheted meg, de a róla alkotott véleményeket is.
Készíts listát a neked szimpatikus, „kapós” oldalakról!
2, Lépés: felkutatás
Most, hogy elkészült a listád a jó minőségű általad előnybe részesített oldalakról, el kell náluk érni, hogy beszéljenek rólad és tudatosan felfigyeljenek rád.
Néhány pontot feltétlenül tarts szem előtt:
- Légy eredeti! Meséld el a történeted, de ne legyél erőszakos, csak éreztesd velük az elhivatottságodat az iránt, amit csinálsz!
- Nem szabad egyből a közepébe vágni. Építs ki kapcsolatokat, ismerkedj! Nyerd meg magadnak az illetőt! Ritka az, hogy valaki önszántából lobbizna neked az első beszélgetés után.
Keress rá saját oldaladra, hogy megtaláld azokat, akik már beszéltek rólad esetleg véleményezték oldaladat, ez egy jó kiindulási pont. Ez után érdemes felnézni Twitterre is, ahol könnyedén megtalálod azokat az embereket, akik a te témakörödben érdekeltek, velük is érdemes minél jobb kapcsolatot kiépíteni.
3, Lépés: szinten tartás
Sose szabad megfeledkezni arról, hogy ezek az ismeretségek nem olyanok, hogy ha egyszer megszerzi az ember, akkor az örökre meg is marad. Pontosan úgy, mint barátainkkal, üzleti kötődéseinkkel is tartanunk kell a kapcsolatot. Ne feledd, hogy az ebbe beleölt idő kamatostul megtérül a későbbiekben! Helyezz el az oldaladon egy lehetőséget hírlevél feliratkozásra. A hírlevél az egyik legjobb módja a kapcsolattartásra. A segítségével közölhetsz híreket, akciókat, jövőbeli terveket. Egy emberre alapozva akár egy egész kapcsolatrendszert kiépíthetsz, hiszen ha őt megnyered,akkor a vele legszorosabb kapcsolatokat is és így tovább és így tovább.
forrás: raventools.com
Címkékkapcsolat, linkbuildingKategorizálva: Online marketing
A cikket írta:stilldesign
Hozzászólások lezárva.